Reklama na ulotkach czy wizytówkach
Reklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów. Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe. Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens. Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy.
Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.
Drukowanie plików
Pliki do masowego druku wielkoformatowego,a le i również małoformatowego, muszą być odpowiednio przygotowane. Pliki do druku zazwyczaj przygotowuje grafik lub operator DTP agencji reklamowej lub drukarni w której realizowane jest zlecenie. Podstawową różnicą w plikach przeznaczonych do wyświetlania na monitorze a takimi do druku jest przestrzeń barw.
Na monitorach mamy RGB, z kolei kasety i tusze obsługą barwy w standardzie CMYK. Z powodu tej różnicy obraz źle przygotowany do druku będzie miał przekłamane kolory względem tego, który jest wyświetlany na ekranie komputera.
Wikipedia i definicja naklejki
Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.
W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka