Kto potrzebuje luksusowego przewozu
Luksusowe taksówki to już nie rzadkość i usługa zarezerwowana jedynie dla tych z zasobniejszym portfelem. Większość taksówek biznesowych podnosi swoje standardy dla wygody swoich pasażerów oraz dla ogólnego dobrego wrażenia. Nawet zwykłe taksówki miejskie maja coraz lepsze wyposażenie. Klimatyzacja, skórzane fotele, podgrzewane siedzenia to powoli norma w autach do transportu osobowego.
Limuzyny- bo tak można określić taksówki długodystansowe, najwyższej klasy, są oferowane przez coraz więcej firm, które zauważają potrzebę na takiego typu usługi. Wiadomo, że nie jest to dla wszystkich, ale też nie każdy musi podróżować w ten sposób. Jednak dla szanowanego biznesmena w drodze na spotkanie w innym mieście to usługa wręcz idealna.
London Taxi - czyli TX4
TX4 ? czterodrzwiowy, pięciomiejscowy samochód osobowy, produkowany przez przedsiębiorstwo The London Taxi Company (wcześniej LTI). Jest to 4. generacja (najnowsza) modelu tej firmy, przeznaczona do pełnienia funkcji taksówki. Bryła nadwozia praktycznie nie uległa zmianie względem poprzedniego modelu TXII, a stylistycznie nawiązuje do pierwszego modelu serii ? Austin FX4. Pojazd zaprezentowany został w 2006 roku2. W październiku 2012 roku produkcja została wstrzymana ze względu na ogłoszenie upadłości przez producenta, a 11 września 2013 wznowiona po nabyciu przedsiębiorstwa przez spółkę Geely
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/TX4
Za mało dróg
Dobra aglomeracja miejska pozawala zazwyczaj na szybki i bezpieczny przewóz osób i towarów. Niestety część centrów miast w Polsce nie jest przystosowana do obecnego natężenia ruchu ulicznego, co znacznie utrudnia przejazd przez konkretne miasto. Jest to spore utrudnienie dla odwiedzających, którzy maja do załatwienia sprawy biznesowe i muszą dostać się na wskazane miejsce.
Powodów, dlaczego część miast jest nieprzejezdna lub ma mocno ograniczony ruch jest kilka. Po pierwsze miasta te nie nadążyły za rosnącą liczbą aut, autobusów i tirów, przez co na dzień dzisiejszy brakuje infrastruktury, która umożliwiłaby szybki transport. Kolejna przyczyną jest brak środków na rozbudowę, czy naprawę i utrzymanie obecnej infrastruktury. Kumulacją tych przeszkód jest właśnie mała przepustowość ruchy przez centra miast.