Niewielki wymiar reklamy, czyli to świetna metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też firmy. Dodatkowo ulotki, wizytówki oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.
Wikipedia o druku
Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.
Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.
Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk
Design jako cecha produktu
W znaczeniu podstawowym design jest wyglądem czegoś, co powstało na podstawie projektu z myślą o wytwarzaniu kolejnych egzemplarzy, przy czym liczba wytworzonych egzemplarzy nie ma znaczenia ? liczy się sam zamiar powielania. W tym znaczeniu design przejmuje całą paletę stylów od wizualnych dziedzin sztuki, a więc może być design klasyczny, nowoczesny, futurystyczny itp.
W znaczeniu szerszym do wyglądu dochodzą takie cechy jak funkcjonalność i ergonomia.
Design odnosi się nie tylko do produktów trwałych, czy statycznych ? ale także do widowiska, np. pokazu sztucznych ogni czy spektaklu fontann wodnych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design
Wyspecjalizowane drukarnie
Współczesny druk i metody druku wielkoformatowego i przemysłowego są dużo wyższej jakości niż kilka lat temu. Postęp technologiczny i metodologiczny wspiął się na wyżyny i druk stał się jeszcze tańszy i dokładniejszy. Większość drukarni oferuje druki w niskich nakładach, druki cyfrowe i wielkoformatowe.
Są też wyspecjalizowane drukarnie dla zamówień hurtowych oraz na nietypowych materiałach lub drukujące jedynie dany segment materiałów reklamowych jak np. naklejki wszelkiego typu. Trzeba też wiedzieć, że nie każda drukarnia wydrukuje małe zamówienie, więc trzeba dobrze przeszukać rynek w poszukiwaniu takiej, która tanio zrealizuje nasze zlecenie.