Cytat z Wikipedii, hasło: Reklama
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama
Niewielkie przyczepy reklamowe
Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że mogą być one bardzo dobrze widoczne. Jednak należy podkreślić, że również niewielkie przyczepy reklamowe mogą doskonale spełniać funkcje sprzedażowe, jeżeli tylko zostaną one odpowiednio zaprojektowane i przygotowane. Widać więc, że wielkość przyczepy nie stanowi większego problemu dla pracowników firm reklamowych.
Ważniejszym aspektem wydaje się być jej mobilność, ponieważ zachowanie takiej mobilności sprawia, że reklama może trafić do większej ilości odbiorców, a w związku z tym reklamowany produkt może się dużo lepiej sprzedawać. Wiadomo tymczasem, że zachowania takiej mobilności jest obecnie stosunkowo proste co oznacza, że reklamy mobilne wydają się być bardzo atrakcyjne.
Przyjemne reklamy mobilne
Osobom zamawiającym wykonanie reklamy mobilnej zależy na tym, aby wyglądały one bardzo atrakcyjnie. Wiedzą bowiem bardzo dobrze, że tylko wówczas sprzedawane przez nich towary będą mogły być naprawdę dobrze sprzedawane. Wobec tego stawiają bardzo duże wymagania osobom wykonującym reklamy mobilne. Tymczasem również osobom zajmującym się projektowaniem reklam mobilnych zależy na tym, aby ich praca znajdowała się na jak najwyższym poziomie. Wobec tego wykonują one nie tylko dobrze wyglądające, ale też po prostu atrakcyjne reklamy mobilne. Takie reklamy powinny być także bardzo przyjemne dla oczu i sprawiać, że będą one na długo pozostawały w pamięci kojarząc się z czymś naprawdę przyjemnym.